Om oss

Fagforbundets nettbutikk (nettbutikk.fagforbundet.no) drives i samarbeid med Artisti Profil AS og all kontakt vedrørende kjøp, vareutvalg, reklamasjoner m.m rettes til Artisti Profil AS.
Trenger du hjelp i nettbutikken, eller er det produkter du ikke finner, ta kontakt med oss så hjelper vi deg gjerne!

Artisti Profil AS
Postadresse: Postboks 92 Alnabru, 0614 OSLO
Besøksadresse: Strømsveien 308, 1081 OSLO
Org.nr.: 994932772MVA
www.artisti.no/profil
Kundeansvarlige: Lene Berg - lene@artisti.no - +47 91 24 28 11 / Caroline Quist - cq@artisti.no - +47 48 28 17 28 / Berit Wigdahl - bw@artisti.no - +47 21 50 93 27

Om Artisti Profil AS
Artisti Profil AS er en del av Artisti-gruppen (www.artisti.no)

Artisti Profil er ISO-sertifisert i ledelsesystem for kvalitet (NS-EN ISO 9001:2015) og miljø (NS-EN ISO 14001:2015), vi er medlem av Etisk Handel Norge og har gullstatus i EcoVadis.
Vi har også forpliktet oss til FNs bærekraftsmål nr. 12, som handler om ansvarlig forbruk og produksjon.

Artisti Profil produserer og handler mye med produsenter og fabrikker i Østen og det stilles strenge krav til oss som importør å ha kontroll på hvordan produksjonsforholdene er på de ulike stedene vi produserer. Vår ISO-sertifisering, vårt medlemskap i Etisk Handel og vår forpliktelse til FNs bærekraftsmål nr. 12 skjerper oss i dette arbeidet. Dette skal også være deres sikkerhet for at de produkter dere kjøper er trygge når det kommer til miljø og bærekraft.

Vi har årlige fabrikkbesøk i Østen og unngår fabrikker som scorer dårlig på miljø- og arbeidsforhold.
Vi har fokus på miljøvennlig og bærekraftig produksjon.
Vi velger god kvalitet på produkt som øker produktets levetid.
Vi tar i bruk alternativ emballasje for å redusere plastbruk.
Vi tester produkter for å sikre at de ikke har miljøskadelig innhold og samsvarer med lover og forskrifter i Norge og Europa.

Artisti drifter vårt eget lager og kundeservice i Grimstad med egne ansatte. Artisti har tariffavtale med Handel og Kontor og Parat.

Kundeservice
Har du spørsmål eller kommentarer kan du sende en e-post til fagforbundet@kunde-service.no eller kontakt oss på telefon 21 07 25 93. Kundeservice er tilgjengelig på telefon fra kl. 09 til 16 alle hverdager.

Returadresse
Fagforbundet